HAZIRAN2018
HAZİRAN 2018
Çeşme'nin hayalleri var! Alaçatı, bir marka olarak turizmde önemli bir durak noktası. Alaçatı’nın, daha büyük resimde ise Çeşme’nin sürdürülebilir bir marka kimliğine sahip olması için yapılması gerekenler var. Yerel mutfakların öne çıkması, aile işletmelerinin ağırlık kazanması gerektiği söyleniyor. Çeşme’de ise turizmi 12 aya çıkarmak için başta tarih, kültür, sanat, arkeoloji ve termal olmak üzere pek çok proje var. Peki, Çeşme idarecileri ve sevdalıları bu konuda neler diyor? Çeşme Belediye Başkanı Muhittin Dalgıç, Çeşme Otelciler Birliği Başkanı Veysi Öncel, Türkiye’de halkla ilişkiler mesleğinin duayenlerinden ve yaz-kış Alaçatı’da yaşayan Salim Kadıbeşegil, Alaçatı’da Dutlu Kahve’nin sahibi İsmail Kolçak, İmren Alaçatı Tatlıcısı’nın sahiplerinden Kayhan Ölmezer ve Alaçatı Turizm Derneği Başkanı Korkut Denizeri'nin görüşlerini sunuyoruz sizlere...